I storbråk
Vardagsliv

Hej vänner,
Förlåt för dåligt bloggande av mig men både gårdagen och dagen har gått i ett. Igår var vi i Sundbyberg hela dagen och hängde med två favoriter, Evangelina och Theodor, som även höll oss sällskap enda in på småtimmarna. Medan Daniel var borta med jobbet kollade vi på film och fick till en carbonara i toppklass. Det är ett pussel att få två små att sova samtidigt men vi lyckades hyssat. Till er som inte sett filmen "En oväntad vänskap", SE DEN! En riktig må bra film som iallafall fick mig att vara extra tacksam över det jag har. 
 
 
 
 
 
Idag har varit en tumult dag. Theodor har dom senaste dagarna sovit bra på nätterna *peppar, peppar* (i vår säng dock!) och jag vaknade utvilad. Däremot är det annat som tagit på krafterna. Vi har besökt ett proppfullt Andys lekland med mina småsyskon och jag har bråkat rejält med min far. Det tär så på psyket. Jag avskyr att vara osamns med min familj och inte minst när jag känner mig hjälplös. Inget jag vill gå in på djupet här. Nu sitter vi bänkad i soffan efter en middag hos Isabell och Sebaztian. Jag är evigt tacksam för alla mina fina vänner! 
 
 
 
 
 
 
 


 Sandra Katarina, Tvåbarnsmamma <3

Så fina små :) Underbara bilder!

Svar: Tack snälla :) Kram
Sandra



URL: http://sandrakatarinas.blogg.se


 Malin

Så fin bild på deras händer ihop!
Och näe, bråk med familjen är ingen höjdare direkt.
Hoppas allt löser sej snart iaf.
/ Malin
malinedlund.blogg.se

Svar: Jag vet helt underbar :) Tusen tack för dina värmande ord! Kram
Sandra



URL: http://malinedlund.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?