En till familjemedlem
Min andra graviditet

Ni som följer mig på instagram @sandralundqvist fick veta den stora nyheten först men nu tänker jag även dela med mig av den här. I januari beräknas vi få en ny familjemedlem. Det känns overkligt att äntligen kunna skriva ut det och än har vi svårt att förstå att Theodors lillsyskon växer i magen. Igår fick vi se knytet för tredje gången och varje gång blir jag lika lättad av att det lilla hjärtat slår. Ikväll tänkte jag skriva ett inlägg om graviditeten och berätta vilken vecka jag är i men även publicera det jag skrev samma dag som graviditeten blev bekräftad. Jag kan inte tacka er tillräckligt för alla gratulationer. 
 
 Igår kom Mika&Lisette över på middag och det skålades hejvilt för det nya livet i magen. 


 Jenny Skyllberg

Vad roligt - grattis :)

Svar: Tack snälla :)
Sandra



URL: http://mammajennysvardag.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?