Gammelfaster
Vardagsliv

Godkväll vänner,
Jag är precis hemkommen från ett givande event med ACO (mer om det i ett eget inlägg). Mobilen har varit urladdad sedan i förmiddags och jag skyller det på den kassa uppdateringen. Idag har vi umgåtts med Theodors gammelfaster Jenny och moster Jenny. Min släkt är väldigt invecklad och jag tror inte att någon skulle orka läsa om jag berättade. Vi blev bjudna på lyxlunch och god efterrätt medan hennes tre katter stod för bebisunderhållningen. Katter i all ära men allt detta hår, hur orkar man med det dag ut och dag in? Fantastiskt trevligt hade vi och jag har verkligen saknat henne. Jag och min faster är lika gamla och har väldigt mycket gemensamt men ses allt för sällan. Ändring på det!
 
 
 
 


 Anonym

Vi ses snart igen 😚❤️



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?