IDAG.
Theodor 10mån-1år, Vardagsliv

Vilken dag, jag är helt matt! Jag sitter och går igenom bilder från dagen och jag kan inte undgå att le. Likt varje tisdag träffas jag och Evangelina med barnen och vi har ALLTID så himla roligt. Idag möttes vi upp på Barkarby station för att sedan ta oss till Andys lekland. Där fick våra pojkar leka av sig i sina banantröjor medan vi satt bredvid och njöt av vyn. Jag älskar hur vi alltid matchar dem på något vis, är det inte med tröjor så är det med kepsar. Undra vad vi hittar på nästa gång? 
Det är väldigt mycket spring i benen på Theodor så jag får hela tiden vara på min vakt. Avslutningsvis åt vi en välbehövlig, förhållandevis sen lunch medan barnen sov och sedan gick vi till lekparken. Lilla Theodors första gång i en gunga. 
 
 
 Let's go bananas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?