IGÅR.
Theodor 10mån-1år, Vardagsliv

Theodor älskar att ha skor på sig och inte minst att sparka med dom. När solen lyser är vi snabba på att ta oss ut oavsett om det är till parken eller ut på baksidan. Jag vill att Theodor ska vänja sig vid att gå i skor och inget representerar väl vår lika mycket som ett par nya Converse eller ett par Nike Airmax. Igår var Evangelina&Theodor på besök och jag fascineras alltid av hur mycket mini T växer. Vi träffas i regel varje tisdag och på en vecka händer det ofantligt mycket. Tänk att om 41 dagar fyller min bebis 1 år. Vi åt en god lunch, gick en lång promenad och pratade om allt vad framtiden har att erbjuda. En dos Evangelina är det enda som behövs för att min dag ska vara räddad, hon är mitt alldeles egna lyckopiller. 
 
 
 
 
 
 
 
 


 Tanja

Snygga jeans! Min D har likadana=) Tyvärr tycke jrag dom är lite i det hårdaste laget=(



URL: http://tanjaselma.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?