Mässfest på Akkurat
Vardagsliv

Likt varje år tackar Erlandsons Brygga av mässan med en middag för de anställda. Tyvärr kunde jag inte närvara på den officiella mässfesten då jag enbart arbetat helg och denna hölls på en torsdag men vi såg till att anordna ännu en i lördags.
När klockan slog 18 och mässan stängde för dagen fylldes glasen på med rödvin och det serverades öl i montern innan bilarna bar av mot Victor. Han bjöd in hela gänget till en fördrink och jag drack min första dry martini. Hur mycket jag än önskar att jag skulle gilla denna dryck gick den inte ner. Jag klarade av några sippar men sen blev det för starkt.
20.30 stod ett långbord dukat för oss på Akkurat och alla njöt av de fantastiska musslorna som serverade. Om ni gillar moules lika mycket som jag M Å S T E ni besöka Akkurat. 
 
Jag och Victor delade på en halv Moules Marinière och en halv Moules Chèvre. Ljuvligt gott. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?