Överraskningsfest
Vardagsliv

I helgen har det varit ett hejdundrans party! Min systers sambo Jonathan överraskades med en 25års fest och jag har hjälpt till med förberedelserna. Självklart har jag velat skriva ut allt om festen i bloggen men inte vågat riskera någonting. Jonathan som vanligtvis inte firar sin födelsedag blev glatt överraskad och inte minst över den fina gesten och att få ha alla vänner samlade på sin stora dag.
Det serverades öl, vin och en välkomstdrink samt snittar och snacks. Summan springer lätt iväg när man bjuder till fest så för att tänka smart och ekonomiskt har Jenny handlat den mesta inredningen från eBay (tänk på att handla varor som är fraktfria och att leveranstiden är upp till ca 30 dagar). Istället för att fylla ballongerna med helium tejpade vi upp dem i taket.
Något som var väldigt populärt var ljudutrustningen och den härliga dj som spelade, beer pong borden och fotoväggen. Kvällen var lyckad och stämningen på topp. Jenny hade ordnat allt så fint. Vi dansade och sjöng men dessvärre fick jag avvika redan vid 23, mer om det i ett eget inlägg. 
 
 
 
Theodor var inte alls nöjd över den minimaliska ballong han fick. 
Jonathans presentkorg fylld med alla hans favoriter plus ett presentkort. Denna fick han av mig, Daniel, Theodor, mamma, Peter, Felicia, Marie och Chribba. 
Temat för festen var huvudbonad. Detta uppskattades av alla förutom en viss minimännsika. 
 
 
Theodor fick stanna och gratta födelsedagsbarnet men kort därefter lämnade vi honom hos Isabell och Sebaztian. 
 
Bilder på alla gäster togs i väntan på Jonathan. 
SURPRISE!
 
 
 
 


 Johanna

Gud så härligt ordnat! Alltid kul att ställa till med fest och överraska!

Svar: Tusen tack :) Ja verkligen, och extra roligt är det när det uppskattas :) Kram
Sandra



URL: http://johannaarntzen.se/


 Miranda Björk fd. Östlund

Ser ut som en riktigt bra fest det där :) Jag hade också beerpong och heliumballonger på min tidigare i år ;) vinnande kocept!

Svar: Ja den blev riktigt lyckat! Så roligt när allt man ordnat med uppskattas ! :) Kram
Sandra



URL: http://mirana.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?