Vi löser det mesta
Vardagsliv

Att vara mamma innebär mycket och fantasin/snabbtänket/påhittigheten har utvecklats något enormt. Igår var jag och Evangelina helt säkra på att vi slarvat bort kameralinsen. Konstigt tyckte vi som bara använt kameran där vi stod samt på Andys lekland. Precis när kameran åkte fram sa jag högt, "jag lägger linsen i min jacka". När vi fotograferat klart var den spårlöst försvunnen. Vi vände upp&ned på både ytterkläder och vagnar.  Vi grävde till och med i sanden på lekplatsen och stod i telefonkö till Andys för att se om vi trots allt glömt den där. Precis när vi bestämt oss för att beställa en ny kameralins och bege oss fann vi den i min luva haha. Det var ett konstigt men jäkligt bra ställe att förvara saker på.

Såhär skulle kameran ha fått färdas hem. Som vi skrattade.

Nu ska jag ta med mig hund och barn på en promenad hem till Lisette. Vi ska äta brunch och ta det lugnt.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?