Mason Tylén.
Vardagsliv

Valborgsmässoafton innebär fest och fylla för många. För tre år sedan gjorde den det även för mig. Numera ser jag valborg som en familjetradition där vi äter gott, kollar på brasa och firar in våren men framförallt kommer jag att förknippa denna afton med Masons födelse. Förra året var Theodor nykläckt och i år var pappan i familjen sjuk så vi spenderade kvällen hemma hos mormor och plastmorfar tillsammans med moster Jenny och Jonathan. Dessvärre missade vi brasan och istället höll vi oss inne då det blåste något ofantligt. 
 
Innan vi for till mormor kramade jag om Isabell lycka till inför förlossningen som börjat. Hon satt i soffan med täta och starka värkar redo att åka in till BB. Under dagen höll vi kontakt och jag blev ständigt uppdaterad om förlossningens gång. Timmarna innan Mason föddes ringde hon mig på facetime och då blev allt plötsligt verkligt. Att få vakna upp till en bild på en alldeles perfekt skapelse värmde hela mitt hjärta. Jag är kär. 
 
Mason Tylén bara 1,5 dygn gammal.
 
 
 
 
 
 
 En stolt storasyster.
 
 Med oss hade vi presenter till både Mason och Melody. 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?