Tex-Mex
Vardagsliv

Min största craving i matväg är taco och jag skulle kunna äta det varje dag. Både igår och idag har vi haft tacokväll, igår tillsammans med Daniels mamma och syster och idag tillsammans med familjen Tylén/Sjöö. På måndag åker jag och Theodor till Turkiet med min mamma och mina systrar så vi passar på att umgås med vänner innan avgång. Det var länge sedan jag längtade efter något så mycket som jag längtar efter denna resa. Om fyra dagar åker vi. 
 
Idag har vi hängt med Jennifer, Mikaela och alla barn på Jennifer och Niklas baksida. Solen har lyst med sin närvaro och det firades med jordgubbar och fika i solen. Theodor var så upptagen med all lek att han sov knappa 15 minuter under hela dagen. I morgon har vi inga planer bortsett från att hämta ut min förlovningsring som efter 4 veckor äntligen (!!) är klar och äta middag hos min mamma. 
 
 
 


 ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D



URL: http://blogofphoto.webblogg.se


 ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D



URL: http://blogofphoto.webblogg.se


 Emilie

Men Sandra! Nu har jag kikat in här alldeles för många gånger och sett det här inlägget, vill se något nytt nästa gång haha! ♡



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?