Ärenden
Vardagsliv

Kylan har verkligen kommit som ett brev på posten men så länge solen är framme kan det vara -20 grader. Grått, regn och slask går fet bort. Däremot är det besvärligt med mycket kläder på vid utomhuslek när Theodor sedan somnar i vagnen och fortfarande sover när vi går in. Hur gör ni då? Klär ni av ert barn alla ytterplagg eller öppnar ni bara upp? Theodor blir så varm när han sover men om jag klär av honom finns en risk att han vaknar.
Idag har vi varit på språng hela dagen och uträttat ärenden, lunchat med mina systrar och mamma plus respektive och barn samt storstädat. Ikväll väntas middag hemma hos Mika&Lisette.
 
I torsdags lämnade jag in min förlovningsring för andra gången och vi kom gemensamt fram till att välja ut en ny ring. Det är viktigt för mig att även Daniel gillar den nya ringen eftersom att det var han som valde den första. Det känns trist att inte ha kvar den ring som Daniel friade med men denna är minst lika fin. Så fort jag hämtat ut den skall ni få se. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?