IDAG.
Vardagsliv

Det har blivit mycket prat om förskola på sistone men jag hoppas att ni har överseende med det. Innan vi sätter punkt måste jag bara få berätta hur BRA det kändes att lämna Theodor idag. Han tyr sig väldigt mycket till en av pedagogerna och det märks att även hon tar sig an honom (givetvis är alla pedagoger involverade i alla barn men med vissa klickar det bättre). Dessvärre ska hon snart gå på mammaledighet då hon är beräknad att föda en dag innan mig. 
 
Efter lämning skyndade jag mig hem för att förbereda lunch till dagens mammahäng bestående av Lisette&Juni, Josephine&Tuva och Jenny&Maximilian. Marinerad kyckling i ugn serverades tillsammans med pastasallad och baguette. Det känns tomt att umgås med alla härliga mammor och barn utan Theodor men snart har vi en till liten som kommer att få följa med mig överallt.
Tack snälla ni för de omtänksamma kommentarerna angående att antingen ha båda barnen hemma samtidigt eller låta storasyskon gå på förskola när bebis kommit!
 
 
Tuva.
Maximilian.
Juni.
Tre små hjärtan.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?