Istället för att boa
Vardagsliv

Jag är nyligen hemkommen från en minst sagt BLÖT och MÖRK promenad. Klockan har slagit halv fem och jag kan inte annat än att se gatlyktorna utanför köksfönstret. Nu är det höst på riktigt! Förmiddagen har spenderats i parken med Theodor och eftermiddagen tillsammans med min syster och Johanna. Min plan var att ta ned Theodors bebiskläder från vinden och boa inför lillasysters ankomst men en fika i höstrusket är alltid trevligt. 
Snart ska familjen gå över till Max och Linnea på middag och Idolkväll. Hemmagjord pizza och snacks är precis vad denna gravida kropp skriker efter. 
 
Igår hämtade jag ut ett ljuvligt paket från Mila & Moccs. Ett par bedårande puderrosa mockasiner kommer att få pryda lillasysters fötter i vår. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?