Kombinerad babyshower/födelsedagsbrunch
Vardagsliv

I lördags fyllde min fina vän Evangelina 24 år. Detta firades med en kombinerad babyshower/födelsedagsbrunch, givetvis var det ordnat som en överraskning. Evangelinas mamma hade ordnat allt så fint och det smakade himmelskt. Jag, mamma och Jenny köpte en gemensam födelsedagspresent, ansiktsprodukter från Rituals, och en gemensam present till prinsessan som har beräknat födelsedatum den 18 januari, rosett, en ljuvlig klänning från how to kiss a frog och en kanin från Maileg
 
Mätta och belåtna hämtade jag och Theodor upp Daniel och for till Mall of scandinavia tillsammans med Mika, Lisette, lilla Juni och Josephine. Vi var definitivt inte ensamma men jag ville så gärna se utbudet av butikerna och när hetsen lugnat ned sig längtar jag efter att få strosa runt bland många av mina favoriter. Kvällen avslutades med samma gäng plus Jonas och Tuva framför Sverige matchen och med alldeles för mycket snacks (om det nu är möjligt hehe)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?