MIN HELG.
Vardagsliv

Godkväll min vän, 
Det har ekat tomt här inne sedan i onsdags och det har sin enkla förklaring, vardagen kom ikapp och det har inte funnits någon tid över för varken dator eller blogg. I torsdags jobbade Daniel över och jag ansvarade för handling, hushåll, hund och barn. Lyckligtvis bor vi tio meter i från våra bästa vänner som bjöd mig och Theodor på middag.
På fredagar är Theodor hemma från förskolan och vi passade på att pyssla inför farsdag, klippa både Daniel och Theodor och framåt kvällen kom faster Therese över för att avlösa mig och Daniel. Jag var bjuden på en vin-/tjejkväll och Daniel umgicks med grabbarna. Det var välbehövt att få spendera tid på tu man hand utan barn och kvällen blev otroligt lyckad.
I lördags döptes min systerson och gudson Maximilian i samma kyrka som Theodor döptes i. Allt var så fint ordnat och Maximilian sov igenom nästan hela ceremonin och presentöppningen (ett eget dopinlägg kommer). Josephine och Jonas bjöd på en gudomlig högrevsgryta som avnjöts med så mycket bättre i bakgrunden efter att barnen somnat. 
Idag har jag varit på ärenden i Täby C med mamma, hälsat på min gammelmorfar och tänt ett ljus på kyrkogården. Detta efter att Theodor uppvaktat pappa Daniel med en present och sin första vattenfärgteckning. Helgen har gått i ett högt tempo och nu ska jag stänga ned allt vad internet heter och äta popcorn framför solsidan innan sängen kallar.  
 
 
 
 


 Pega Naajarzadeh

Vilken härlig blogg



URL: http://pegelin.blogg.se/


 Pega Naajarzadeh

Vilken härlig blogg



URL: http://pegelin.blogg.se/


 Pega Naajarzadeh

Vilken härlig blogg



URL: http://pegelin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?