En barnfri lördag
Vardagsliv

Att med jämna mellanrum spendera tid med enbart vuxna eller umgås med sin partner på tu man hand värderar jag högt. Dock är det inget jag gör allt för ofta och kan såhär i efterhand tycka att det är dumt. Lika mycket som jag älskar att tillbringa all min vakna tid med Theodor behöver jag få pusta ut och äta en måltid varm, duscha utan att någon står utanför och gnäller eller få prata om annat än babblarna, blöjbyten och sovrutiner (trots att dessa ämnen allt som oftast kommer upp på våra tjejmiddagar).
 
I lördags unnade jag mig just en sådan "vuxen"kväll. Dagen började med att hela familjen åkte till Barkarby Outlet, åt lunch och besökte Andys lekland för att jag sedan skulle släppa av Daniel och Theodor hos Theodors gudföräldrar och åka vidare hem till Evangelina där även Sofia var. Vi handlade precis allt vi var sugna på och åt i timmar, drack alkoholfritt och pratade om allt mellan himmel och jord. Medan ansiktsmaskerna verkade mumsade vi i oss godis och skickade snapchats. Vi hade en fantastisk kväll som jag kommer att leva på länge. 
 
 
 
 
 


 Robex Lundgren

mums



URL: http://ghgumman.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?