Första natten i eget rum
Theodor 1år-1,5år

När jag skrev rubriken "Första natten i eget rum" insåg jag att detta faktiskt inte är första natten Theodor sover i eget rum. Han har sovit själv tidigare, dock åkte spjälsängen tillbaka in i vårt sovrum lika fort som vi ställde in den i hans. Avvänjningen gick inte alls som vi tänkt oss och ingen var nog riktigt redo för separationen.
Inatt var det annorlunda. Med tanke på våra sömnlösa nätter var vi alla mer än redo. Daniel tog nattningen och Theodor somnade utan större protest och sov fram till 22. När vällingen var uppdrucken fick vi dock sitta bredvid sängen ett tag innan han kom till ro. Sen sov han fram till 06 med endast ett uppvak och jag bar in honom till oss. När Theodor somnade igår var han alldeles varm och vi misstänkte feber. Mycket riktigt visade febertermometern 38 grader i morse och vi tog en dag ledigt från förskolan. 
 


 Frida - mamma & träning

De blir så stora när de börjar sova i eget rum. Härlig blogg du driver:)

Svar: Jag kan inte annat än helt hålla med! Vart tog min lilla bebis vägen?Tusen tack, vad glad jag blir :) Och detsamma till dig! Kram
Sandra



URL: http://www.fridasvy.vimedbarn.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?