Håtö
Vardagsliv

I lördags packade jag och Jenny bilen med barn och allt som kan tänka behövas under en dag och for ut till Norrtälje. Jag vet inte om jag har skrivit om Håtö förut men på min pappas sida har vi ett landställe där. Vi grillade korv, gick i skogen, spelade fotboll, umgicks och åt middag för att sedan nöjda och matta åka hem och lägga sig i en varm säng.
 
Igår var en tuff dag med Theodor, från morgon till kväll satte han sig på tvären och ville inte alls samarbeta. Jag var nära att bryta ihop men tur i oturen hade jag alldeles för mycket att stå i för att hinna med att känna efter. Måns opererades och dagen bestod mestadels av att passa tider. Operationen gick bra och knölen/tumören har skickats på analys.
Idag har Theodor visat sig från sin bästa sida och en glad son resulterar i en glad mamma. Medan han var på förskolan passade jag på att luncha tillsammans med Isabell, Linda, Emelie och deras små. Daniel avlöste mig när han kom hem och jag unnade mig en tjejkväll. Välbehövd, efterlängtad och god beskriver kvällen väl. 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?