Namntankar
Min andra graviditet

Jag vill börja med att säga TACK för alla era kommentarer under mitt tidigare inlägg angående namn till lillasyster. Vilka fina namnförslag! Ni var många som tycker lika som oss och många som är inne på samma spår. Jag tänkte att det kunde vara roligt för er att få reda på vilka namn som står på vår lista. Det är framförallt fyra namn vi diskuterar och tre av dessa börjar på A. Alva-Li, Agnes, Alicia och Lily. Hur ska vi kunna välja?
 
Graviditetsmage i vecka 29 (28+4)
 


 Linnette

Lily var superfint!



URL:


 Anonym

Alva-Li , fantastiskt namn och inte så vanligt! ❤️



URL:


 Anonym

Agnes! 😍



URL:


 Anonym

Agnes! 😍



URL:


 Elin

Absolut Lily!! Så fint!!



URL:


 Anonym

Lily !



URL:


 Anonym

Vad fina namn!! Alla ligger mig varmt om hjärtat :) Alva är likt Alba så det är kanon fint!! Alicia heter min guddotter och Agnes heter min kusin :D Min vän valde mellan Alicia och Lily, så himla roligt att ni är inne på alla dessa namn!! Alva-Li hejar jag på ♡



URL:


 Julia

Men gud, alla namnen var ju hur fina som helst! Förstår om ni har det svårt ;) Vilken superfin blogg du har förresten! :)
Kika gärna in på min instagram där jag pysslar till de små 💕 verasvra@instagram



URL:


 Anonym

Åh vilka fina namn! Alicia ligger mig varmast om hjärtat då min lilla dotter på 4 veckor heter just det. 💕



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?