Två vakna barn om nätterna
Theodor 1,5år-2år, Vardagsliv

Godmorgon kära ni, 
Natten har varit hemsk och jag sitter just nu med ögonen halvt i kors framför Nicke Nyfiken. Theodor har som redan tidigare nämnt fått upp ögonen för djur och det nya tillskottet i ordsamlingen är apa. Han blir lyrisk när han ser Nicke.
 
Jag var helt säker på att vi skulle få vakna upp utvilade idag då gårdagen innebar en heldag med Theodors små kompisar från tidig morgon till sen kväll. Redan strax efter 09 kom Izabella&Viggo och Emelie&Dante för lek och lunch. Efter middagen gick vi över till Isabell och Sebaztian där även Shain och Cassandra var samt alla barn. Barnen badade, dansade till Idol och körde runt varandra på Melodys cykel medan vi vuxna höll ställningarna och umgicks. Jag har fortfarande svårt att klassa mig själv som vuxen men det är just vad jag är, vuxen! Dessutom sov Theodor endast 20 minuter på eftermiddagen men det spelar tydligen inte in. Eller så är det tvärt om. Desto sämre han har sovit på dagen och desto längre han är uppe på kvällen, desto sämre sover han om natten? Strax efter 00 hämtade Daniel in Theodor till oss och sedan dess har han vaknat flera gånger i timmen och gnällt för nappen, eller för att täcket legat på hans fötter, eller för att snutten ligger under honom, eller för en dröm. Ja, ni förstår.
Vid det här laget borde vi ha fått Theodor att sova hela nätter i sitt rum då jag bävar inför att ha två barn som vaknar på nätterna i samma sovrum. Det kommer bli tufft. 
 
Vi ska alldeles strax göra oss i ordning då vi är bortbjudna på frukostbuffé. Otroligt lyxigt efter en natt som denna!
 
Bilder från igår.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?