UnderBARA BARN mässan 2015
Vardagsliv

Äntligen var det dags för årets mässa och likasom förra året gick jag tillsammans med Ida, däremot utan barn. Om det inte vore för att Theodor är sjuk hade han fått följa med. Mina två besöks måsten i år var kids concepts monter, tänk på att de endast tar emot kontantbetalning, och WIHO design. Mässan i övrigt bjöd på bra priser och ett härligt utbud. Om ni inte har varit där tycker jag definitivt att ni ska besöka mässan på dess sista dag i morgon. 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





 Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så mycket fint. Jag vill ha barn bara för att få inreda ett barnrum:P funderar på att inreda ett rum till min katt så länge:d

Svar: Haha jag förstår verkligen vad du menar :) Då tycker jag att du inreder ett kattrum hihi! Kram
Sandra





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?