Vad ska lillasyster heta?
Min andra graviditet

När vi väntade Theodor var vi helt säkra på att det var en tjej i magen och det bekräftades också på RUL. Vi pratade mycket om namn och vi bestämde oss för Alicia. När det sedan på förlossningen visade sig vara en pojke tog det oss två veckor att bestämma oss för Theodor. Jag har inte en enda gång funderat på om vi valde rätt namn och jag är otroligt nöjd med namnet Theodor. 
Vi vill att lillasysters namn ska passa ihop med Theodor men det behöver nödvändigtvis inte börja på T eller vara ett långt namn. För Daniel ligger Alicia fortfarande som första plats för bebis i magen medan jag inte alls håller med. Alicia är "förbrukat" i mina ögon om ni förstår vad jag menar, samtidigt som jag tycker att det är jätte fint. Jag tänker inte avslöja de namn jag fastnat för, än.
Nu behöver vi er om hjälp! Vad heter era tjejer? Vad har ni för namn på era namnlistor? Vad ska lillasyster heta?
 
 


 Idas beauty

Nellie, Tove, Lo (<3) och Emilia är mina favoriter 😍



URL:


 Frida Johansson

Vi tog aldrig reda på kön med Hugo så han var också namnlös 2 veckor. Vi hade så svårt med killnamn (att komma överens) så det var nog det de satt i! När Hugo var nyfödd var vi på en me and i träff och där var det en gravid kvinna som skulle döpa sin dotter till hailey. Samma dag sa jag till johannes att om vi en dag skulle få en tjej skulle hon heta det. Rul visade en tjej även fast vi trott att det varit en kille. Hailey stod kvar på listan men även Elvina och Olivia. Men vi bestämde inget förrän hon var född och hailey passade så bra in på henne då hon var så mörk! I mellannamn fick deg bli Elvina. Nu ska vi inte ha fler barn men några favoriter är Melaine, Molly, Thea!



URL:


 Linnette

Tindra, Melanie & Mathilde är mina favoritnamn =)



URL:


 Carro

Timéa och Elvira tycker jag är fint ☺️



URL:


 Malin Lidgren

Tuva-Li skulle Jamie ha hetat om han borde tjej! Annars älskar jag Charlie så kul med namn.
Annars kan ni alltid ha namnfika där ni drar namn!! Super skojigt!
I efterhand kallar vi det för Lassedagen

Läste om den läskiga nattskräcken håller tummar och tår att ni slipper det i framtiden! Kram kram



URL:


 Anonym

Mina tjejer heter junie & minea 😊 men Alva-lee Judith Stella är också finns ju så mkt



URL:


 mina töser heter Elin och Ebba

Elin och Ebba heter mina töser



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?