Veterinären och ögoninflammation
Vardagsliv

Ursäkta gårdagens frånvaro men denna mamma är helt slut. Sjukstugan håller i sig och nu har även Daniel smittats. Theodor har fortsatt feber och vi misstänker en lättare ögoninflammation. Vi som precis har börjat vänja honom med att sova i eget rum. Han somnar i sin säng men någon gång under natten bär jag in honom till oss då jag är alldeles för matt för att orka springa mellan rummen. Ibland blir det inte som tänkt.
Det är mer påfrestande än man kan tro att vara hemma med en sjuk liten som inte vet vad han vill och framför sina önskemål genom gnäll. Ingen mat får vi i honom bortsett från några tuggor banan. Det är olidligt att se Theodor så ynklig, om jag ändå kunde ta över förkylningen. 
 
Idag var jag hos veterinären med Måns för att undersöka tre "knölar" som kommit plötsligt. Theodor var med Daniel på jobbet under tiden och som den bilfantast han är kunde ingen vara gladare. Det var en knöl som besvärade veterinären en aning och den 19 oktober opereras alla tre bort för att sedan skickas på analys. Ingenting jag behövde oroa mig över. 
Annars är det inte mycket som händer bortsett från att vi har klivit in i vecka 28, magbild kommer. Våra kvällar slutar oftast runt 21 numera och Daniel gick precis och la sig i hopp om att må bättre i morgon, Theodor sover sedan två timmar tillbaka. Jag har dukat fram diverse godsaker som jag ska äta framför ett inspelat avsnitt av Vanderpump Rules. Trevlig torsdagskväll vänner!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?