TJUGOFYRA.
Min andra graviditet

Den här veckan tycker jag verkligen att det har hänt något med magen. Den har tagit form och växt till sig till skillnad från förra veckan. Lillasyster är inte allt för livlig men gör sig tillkänna på morgnar och kvällar. Jag minns att det var likadant med Theodor. Bortsett från ett dovt illamående, tryck nedåt och ett ständigt kisseri mår jag bra. 
 
Bild tagen i graviditetsvecka 24 (23+3).




 Emma

Hej Sandra!
Måste bara säga att jag tycker du är helt fantastisk och bara älskar din blogg! Har så svårt att följa bloggar men din är den som jag faktiskt följer o tycker är otroligt bra. Fortsätt så!! :)
Måste bara fråga om ni tänkt ut något namn till lill tjejen i magen?
Ha en toppen kväll!!

Svar: Hej Emma, Tusen tack för dina värmande ord! Det är kommentarer likt din som får mig att vilja satsa på blogga ännu mer :)
Vi tänker och diskuterar namn men är inte överens. Jag har ett namn jag ÄLSKAR men Daniel är inte lika förtjust. Jag önskar han kunde ge med sig denna gång haha!

Detsamma till dig och stor kram!
Sandra



URL:


 Hanna

Men söt magen!! Ja visst har det hänt något extra dessa senaste två veckorna! Helt plötsligt känner jag mig "stor" 😜 Skönt att allt är bra med dig!

Kram



URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se


 Hanna

Men söt magen!! Ja visst har det hänt något extra dessa senaste två veckorna! Helt plötsligt känner jag mig "stor" 😜 Skönt att allt är bra med dig!

Kram

Svar: Tack :) Det har verkligen hänt något dessa veckor! Jag önskar bara hon ville vara lite vildare i magen så jag slipper oroa mig, nojig som jag är :) Jätte fin är du! Kram
Sandra



URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?