TJUGOSEX.
Min andra graviditet

Denna vecka har vi torkat en rinnande näsa, blivit hostade i ansiktet, lyssnat på mycket gnäll och till råge på allt fått badda en febrig panna om nätterna så jag vet helt ärligt inte om tröttheten beror på graviditeten eller bara bristen på sömn. Förmodligen en dålig kombo. Annars har jag varit väldigt lättretlig (även det kan vara ett tecken på bristande sömn) och känt mig något nere denna vecka. Magen växer sakta men Theodor pussar och kramar lillasyster så fort han får chansen och pekar på mammas mage. Jag fick höra av en liten flicka att jag har liten mage men stor navel? Sött tyckte jag då men såhär i efterhand har jag funderat på om jag kommer att få en utstickande navel denna graviditet. 
 
Graviditetsmage i vecka 26 (25+5) och 99 dagar kvar till bf. 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?