Magsmärtor
Vardagsliv

Jag är normalt sett en person som presterar bäst under stress. Positiv stress. Däremot är det en hårfin gräns mellan positiv och negativ stress. Under denna hektiska kalashelg har jag varit stressad från tidig morgon till sen kväll, på ett bra sätt. Däremot har jag i två dagar känt av magsmärtor. Jag vet inte om det beror på stressen eller något annat. I natt var jag tvungen att dricka vatten för att inte spy. Känslan är likt magknip som håller i sig. I veckan ska jag njuta av långa promenader, repriser på tv och framförallt av att snusa bebis. Min lilla tjej har spurtat i utvecklingen och jag vill inte känna att jag missar något!
 


 Hanna

Men så underbart söt hon är eran tjej! ☺️



URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?