Flexibel
Vardagsliv

God kväll vänner, 
Jag har tagit helg från bloggen och det har knappt blivit något skrivande. Hoppas ni har haft fina dagar och har kunnat njuta av solen precis lika mycket som vi har gjort. Det har varit 12 grader och sol i Stockholm, vårjackor och converse. Jag har ätit årets första glass, färgat mitt hår grått, besökt en loppmarknad, haft trevliga middagar, grillat, hängt på min svärfars baksida och spelat kubb. Jag tror att vi behöver vinterhalvåret för att uppskatta vår och sommar. Håller ni med? 

Idag har jag och Alvis hängt med barnens faster och tagit vara på soltimmarna. Efter hämtning på förskolan tog vi en promenad och mötte min syster, Maximilian och Filippa som hade picknick på ängen. Ikväll hade jag avsatt tid för bloggen men med småbarn måste man kunna vara flexibel. Alva-Li har haft ont i magen och ligger icke flyttbar på mitt bröst. Jag kan inte ändra position och når därför inte min dator. Theodor har redan vaknat två gånger av hennes gnäll och en tredje nattning är inte att föredra. 

I morgon skall jag försöka ta mig till en närliggande polisstation och fixa pass åt baby Li. Om bara två månader åker vi till Kroatien (!!).
 
Farfar och Theodor skomatchar.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?