Reslistor
Vardagsliv

Jag ville bara kika in snabbt och säga hej innan tisdagen är igång med dess bestyr. Alva-Li har i några dagar vaknat runt 06 och väckt mig med sitt joller och ett stort leende. Hon fortsätter att sova hela nätter utan uppvak och Theodor fortsätter att komma in till oss någon gång under natten. Vi är alldeles för trötta för att gå tillbaka med honom trots att vi hade bestämt oss för det. 
 
Efter lämning på förskolan skall jag hämta upp Lisette och Juni för att ordna pass åt våra små. Den 4 juni är vi ett stort gäng som åker till Kroatien för att fira Daniels farbror som fyller 50 år. Vi kommer att bo ca 10 vuxna plus barn i ett stort nyrenoverat hus med pool. Jag håller på att skriva listor på vad vi INTE får glömma till resan och än så länge har jag köpt en bordshängd matstol, UV-dräkt till Alvis, solhatt och sommarkläder. Vad är era måsten vid en resa med barn?
 
I maj förra året åkte jag, Theodor, mamma, Jenny och Felicia till Turkiet. Det var en fantastisk resa och jag älskade att resa med barn. 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?