Torsdag och helg
Vardagsliv

God morgon vänner,
Igår kom Daniel hem med den glada nyheten att han fått möjlighet till att ta ut två pappadagar på kort varsel, torsdag och fredag, vilket innebär att familjen har helg. Lyckligtvis har jag inte planerat in någonting dessa dagar och kan fokusera på familjen. För mig är alla dagar vi får tillsammans betydelsefulla och Daniel vet hur glad jag blir varje gång han är ledig. 
 
Jag hade hoppats på bättre väder, långa promenader och lunch ute på altanen idag men solen lyser med sin frånvaro och vi håller oss inomhus. Till helgen vill jag köpa blommor, växter och kuddar att pryda uteplatsen med. Förra året glömde vi helt bort allt vad blommor heter och gjorde ingenting alls på altanen. Det känns väldigt trist såhär i efterhand. 
 
 
 


 Anna

Var är det söta hårbandet med rosetten från..?

Svar: Från Wilma Winter :)
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?