Utmattad utan anledning
Vardagsliv

Jag satte mig precis i soffan, utmattad utan anledning, framför en champions league match, haha. Jag är alldeles för trött för att lägga någon störe vikt i vad det egentligen är jag tittar på. Daniel har satsat pengar på matchen så jag är nöjd så länge vi går plus på kontot. Idag har vi hängt hos Isabell och Sebaztian, ätit nudellunch och snackat skit. Maximilian kom redan efter lämning på förskolan och stannade till 13. Jag älskar att få umgås med min systerson (för att inte glömma, gudson), på tu man hand. Medan Daniel spelade fotboll bjöd mamma mig och barnen på middag. Där stannade vi hela kvällen och väl hemma somnade båda barnen utan protest. 
 
Det har blivit mycket kalasande på siståne, Theodors firande från i torsdags till i lördags, Livias ettårskalas i söndags och i morgon är vi bjudna hem till Filippa som fyller två. Theodor har blivit proffs på att öppna paket och äta tårta!
 
En nöjd kille med sin gottepåse efter Livias kalas.
Alva-Li tränade mycket nacke hos mormor.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?