En dag som fick mig till tårar
Vardagsliv

God morgon vänner,
Har ni sovit gott? Efter en sen vinkväll i förrgår la jag mig långt innan Daniel igår för att vakna upp någorlunda pigg idag. Vi tar vara på den sista semesterveckan för denna sommar och det är inte klokt hur fort dagarna går. I måndags var vi på Gröna Lund tillsammans med Lisette, Michael och barnen. Jisses vilken dag vi hade! Jag kände en sådan lycka inombords och kunde inte hålla tillbaka glädjetårarna. Kalla mig känslig men att se Theodor så upprymd och Alva-Li tagen av allt som hände runtomkring fick mitt hjärta att svämma över. Theodor var så modig och åkte flera karuseller, vann gosedjur och åkte båt (kärlekstunneln) och Alvis skrattade i takt till musiken som spelades. Det var en sådan dag som jag kommer att finnas med mig länge. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?