Decubal - för din hy!
Vardagsliv

I samarbete med Decubal är vi ett gäng bloggare som har fått äran att testa ett urval produkter från deras fantastiska sortiment. Jag är övertygad om att det är fler än jag som får betydligt torrare och känsligare hy under dessa kalla vintertider, vuxna som barn. Jag är väldigt dålig på att smörja in mig över lag och jag undviker det så långt det går men nu skriker kroppen efter återfuktning. Vi ska inte tala om mina läppar!
 
På sistone har vänliga produkter som fungerar för alla, i alla åldrar, prioriterats hos oss och där stämmer Decubal in. Bra va? Jag ser fram emot att testa dessa tillsammans med resten av familjen och speciellt nyfiken är jag på "Decubal Clinic Cream" som har funnits i över 40 år. Det bästa av allt är att Decubal tävlar ut en massa lyxiga produkter till elva lyckliga vinnare. 
 
Första pris innehåller - 
Decubal face vital cream (50ml), Decubal face wash (150ml), Decubal clinic cream (100ml), Decubal lips and dry spots balm (30ml), Decubal shower and bath oil (200ml), Decubal repair cream (100ml), badlakan med Decuballogga, skrubborste samt en necessär (detta till ett totalvärde av ca 850 kronor).
 
Andra till elfte pris innehåller - 
Shower and bath oil (200ml), lips and dry spots balm (30ml), clinic cream (100ml) samt en necessär.
 
Så vad väntar du på, klicka in dig HÄR och svara på den enkla frågan på sidan. Lycka till!
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?