Torsdag.
Vardagsliv

Klockan börjar nära sig 22 och mitt i all kvällsgöra slog det mig att jag inte kikat in här någonting. Dagen har gått i ett och jag har inte en gång tänkt på att uppdatera sociala medier. Ibland kliver jag in i min lilla bubbla och allting runt omkring får vara. Jag borde fotografera ett ljuvligt paket aviserat till Alva-Li men det får vänta tills i morgon då det har ljusnat. Att fotografera i ett mörkt rum gör inte produkterna rättvisa, dock hjälper den externa blixten något enormt. Tips till er som gillar att fotografera, införskaffa en extern blixt.
 
Idag har min faster, barnens gammelfaster (säger man så) varit här. Jenny är lika gammal som mig och vi har alltid himla roligt när vi ses. Min släkt är väldigt inväklad som ni förstår, både min faster och syster heter likadant och jag har även en faster som är två år yngre än mig. Moster Jenny och kusin Maximilan gjorde oss sällskap och jag fick hjälp med Alva-Li när jag åkte och hämtade Theodor. Det var väldigt mycket lättare att hämta hem mitt stora hjärta utan ett tungt babyskydd hängandes på armen. Jag passade även på att möta upp och lämna av saker som jag sålt av. Visst är det bra hur köp och sälj sidor fungerar, och sen det där med swish. Tummen upp! På bara några dagar har jag lyckats sälja av halva min garderob och massa inredning. Jag tänkte även lägga upp lite här för er som är intresserade. 
 
Nu på kvällen har jag bytt ut våra köksstolar och sålt av de gamla. Köket fick ett fantastiskt lyft och även det skall jag fotografera i morgon. Det ser mycket luftigare och ljusare ut. Dessutom fyndade jag stolarna till en billig peng. 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?