Healthy times.
Vardagsliv

Dagarna har gått lite i samma spår på sistone, eat sleep read repeat. Theodor har nu varit feberfri i två dygn, jag i ett och vi alla mår bättre. Jag är livrädd för att lämna Theodor på förskolan på måndag. Anslagstavlan med sjukdomar är tydligen väl ifylld. Idag tog vi oss ur sjukbubblan och åkte till kulturhuset med moster och kusinen. Barnen tjoade och lekte av sig bland böcker, korridorer och leksaker. Att läsa har blivit en ny favoritsysselsättning här hemma och det bästa är när pappa läser. 
 
 
 Mobilbilder från dagen









 Mikaela

underbara bilder! Är det pixiböcker med barnkammarböckerna? Är dom något att ha? Har funderat på att köpa dom flera gånger men har aldrig blivit av :)

Svar: Ja det är det. Theodor har väldigt många böcker så vi plockade fram dessa här om dagen (för variationens skull) och han älskar dem! Så definitivt en tumme upp! Kram
Sandra



URL: http://miikaelas.for.me


 Lili

Älskar fönsterbilden med nallen! Och åh, Barnkammarböckerna är så fina.

Svar: Tack snälla! Ja vi älskar dessa böcker här hemma. Kram
Sandra



URL: http://zilverka.blogg.se/


 Carro

För de första jätte fina bilder och vad skönt att de börjar gå framåt i sjukdomens tider. Sen vill jag bara säga att jag älskar dom där toaletterna där de finns en för barn o en för vuxen. Helt underbart när man gått på toa med sina barn då dom alltid blev/blir akut toa nödiga när en annan går. Helt underbart :P

Svar: Gulle du! :) Ja jag håller med, jag tycker de är SÅ söta. Kram
Sandra



URL: http://www.nouw.com/CarroEde





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?