En överraskning.
Vardagsliv

Min käre sambo har fyllt halvvägs till femtio och det ville jag att han skulle fira med en rejäl grabbkväll. Jag bjöd in Daniels vänner till en kväll med mat, spel och givetvis dricka. Det var ca 25 grabbar som sjöng 'ja må han leva' när han öppnade ytterdörren till sin pappa. Med tårfyllda ögon blev Daniel uppriktigt överraskad. Jag hade aldrig klarat av all denna planering som låg bakom utan hans vänner och jag hade heller inte hunnit förbereda inför kvällen med två barn utan min syster, Lisette och Therese. Kvart i fyra var en väldigt pratglad Daniel hemma efter hans roligaste födelsedagsfirande någonsin. Det glädjer mig!
 
Dessvärre hann jag inte fotografera allt innan gästerna trillade in. Nedan ser ni lite av vad kvällen bjöd på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 Anonym

Hade du helium i ballongerna?



URL:


 Anonym

Hade du helium i ballongerna?

Svar: Hej, I sifferballongerna är det luft som jag fyllt med en tryckpump och sedan tejpat upp. Billigare så :)
Sandra



URL:


 lotta falksund

va fint du hade gjort sandra.)



URL:


 lotta falksund

va fint du hade gjort sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?