Trebarnsmamma
Vardagsliv

Hej vänner, 
Ursäkta de glesa inläggen och bristen på fantasi. Det har blivit mindre vardagsinlägg och inspirationen har svackat. Vad vill ni läsa om? Mer bebis, dagens oufit, mitt och Daniels förhållande, framtiden? Hit me!
 
En sjukdom avlöser en annan, Daniels magsjuka har numera övergått till ond hals och en mör kropp. Jag och barnen fortsätter att hålla oss undan och vi är noga med att torka oss på separata handdukar, inga pussar och sprita dörrhandtag. Jag brukar inte alls vara speciellt kinkig när någon är sjuk men min mardröm är att Alva-Li skall råka ut för RS-virus.
 
Idag har jag och Alva-Li hängt med kusin Maximilian medan moster Jenny har varit iväg på jobblunch. Vi lekte hos Isabell och Mason innan vi tog en promenad och kaffe i det ljuvliga vädret. Theodor blev överlycklig när vi alla kom för att hämta honom på förskolan och ännu lyckligare blev han över att få åka hem på ståbrädan. Att köra tre barn (två i sitsarna och en på bräda) var ingen match. Inte positivt för Daniel som kommer att få höra mitt tjat om att bli trebarnsmamma.
 
Mina älskade gudsöner.
 
 
 



 Veronica Wallgren

Sötnosar!



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?