"By the book"
Alva-Li 0mån-3mån

När Theodor var nyfödd var vi noga med att badvattnet inte fick vara varmare än kroppstemperatur. Han var inte fullt så nöjd tills vi upptäckte att han trivdes som fisken i vattnet med någon grad varmare. Hur noga är det där egentligen? Jag menar, jag hade aldrig velat ligga i ett fisljummet bad. Med lillasyster tappade vi upp ett kroppstempererat bad men det var inte alls någon hit, tills vi fyllde på med lite varmare (läs lite) vatten. Hon älskade det, precis som sin bror. Går ni alltid "by the book" eller efter känsla? Vi har rekommendationerna som en riktlinje för att sedan anpassa efter våra barns behov.
 
En nöjd liten dam.
 
 
 


 Carro

Måste säga att du har otroligt vackra barn. Har precis hittat hit o hittills tycker jag mycket om din blogg. Sen vill jag oxå säga att jag älskar stilen på eran dotter i badet. Man ser verkligen hur hon njuter. Och som svar på din fråga, jag har 2 barn och väntar nu mitt 3:e och jag har aldrig följt "The book" utan känt efter och testat själv.

Svar: Men tack snälla du! Jag blir alldeles rörd :) Vad roligt att du har hittat hit och välkommen! Då tänker vi likadant, jag anpassar också efter det enskilda barnet. Tack för din fina kommentar! Kram
Sandra



URL: http://nouw.com/CarroEde


 frida

Anser att man måste anpassa efter varje barn :)
Alla barn är ju olika, utvecklas olika ect :)

Svar: Precis så tänker jag, roligt att se hur andra tänker. Jag vet några som är väldigt noga med att följa dessa "regler". Kram
Sandra



URL: http://www.fridaaaa.blo.gg


 Helene

Alla är olika. Så jag skulle ha anpassat! ^^



URL: http://minttu.blo.gg/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?