HIPP HIPP HURRA
Vardagsliv

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är världens bästa Daniels 25 års dag HURRA! HURRA! HURRA!
Idag fyller min livskamrat och bästa vän halvvägs till femtio. Tanken var att jag och barnen skulle smyga upp innan Daniels väckarklocka ringde och överraska med frukost på sängen och sång. Planerna ställdes in i samma sekund som Theodors feber steg till 39,2 igår kväll. Hela familjen har sovit i samma säng och vaknat om vartannat. Lillan vill snutta mest hela tiden och Theodor har svettats, hostat, frusit, druckit vatten och drömt. I skrivande stund har febern gått ned och vi försöker vila upp oss inför kvällens överraskningsplaner istället. 
När Daniel lyfte upp sina arbetskläder i morse låg där under en teckning från Theodor med en hälsning på baksidan från båda barnen. 

Du har gett mig det absolut finaste på denna planet, för det är jag dig evigt tacksam. Jag älskar dig till oändligheten!


 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?