Vilka är ni?
Vardagsliv

Godmorgon vänner,
Ni har blivit väldigt många som tittar in här varje dag och jag är nyfiken på just dig och vem du är. Skriv gärna några rader om dig själv, hur hittade du hit och vad är det som får dig att återkomma? Finns det något speciellt du vill läsa om eller är det något jag kan tänka på för att bli en bättre bloggare?

Till er nya läsare tänkte jag börja med att presentera mig. Sandra heter jag, 24 år, nybliven tvåbarnsmamma, bor i Kungsängen tillsammans med min sambo, våra barn och vår ulltuss till pomeranian. Jag och Daniel har varit tillsammans i fyra och ett halvt år och förlovade i snart ett. När jag inte är mammaledig arbetar jag på Selecta som servicekonsulent men drömmer om att bli barnmorska.
I bloggen kommer ni att kunna följa mitt liv och min vardag men också mina intressen för fotografering, inredning, DIY och mycket barn! 

Det var här det en gång började, på termovägen 76. En liten mamma.


 Johanna

Hej! Jag är 23 år gammal och väntar mitt första barn. Har BF idag faktiskt, så jag väntar spänt! Jag jobbar som sjuksköterska på Kvinnoklinik, och ska börja barnmorskeutbildningen i augusti är det tänkt. Kul att du också har planer på barnmorskeyrket! Kan säga att det är fantastiskt att jobba med kvinnor. Grattis också till bebisen! Och tack för en bra blogg :)



URL: http://leonales.blogspot.com


 Frida

Ramlade in här av en slump. Såg att vi hade pojkar födda samma månad och år. Extra kul när jag såg att du också väntade ett syskon i januari. Nu ska det bli spännande hur man ska få ihop en vardag med två kids.
Roligt att få följa någon med jämngamla barn.
Stort grattis till lillasyster och tack för en bra blogg!



URL:


 Emilie

Jag läser såklart! 😍 :D



URL:


 Hanna

Jag hittade din blogg av bara en slump. Vi var beräknade samtidigt nu med andra barnet så det kändes roligt att följa någon som var i liknande situation. Jag heter Hanna och har också två barn, 24 år och bor i Norrbotten med min sambo. Vi har ett hus som vi ständigt renoverar och har nya planer till. I min blogg skriver jag mycket om inredning, familjeliv och såklart en hel del recept. Älskar god mat och goda desserter och bakverk!
Kram och ha det så bra ☺️

Svar: Vad roligt att du har hittat hit och välkommen! Jag vill också passa på att önska ett stort grattis till tillökningen :) Vilken mysigt blogg du har.
Kram
Sandra



URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?