Theodors rum
Alva-Li 0mån-3mån, Hem/inredning, Theodor 1,5år-2år

Hej! Jag fullkomligt älskar din blogg och ett stort grattis till lillasyster! Jag undrar om du har lust att visa bilder på Theodors rum? Eventuellt lillasysters, om hon har något än :) Stor kram!
 
Hej, vad roligt att du tycker om min blogg och tusen tack för grattishälsningen! Givetvis kan jag visa bilder på Theodors rum. Några av bilderna är dock tagna för några månader sedan och skillnaden från dem och hur rummet ser ut idag är möbleringen och att bollhavstältet har bytts ut mot ett kök. Lillasyster har inget rum ännu men hon har en egen hörna i vårt sovrum. Kram
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 



 
 
 
 
 spjälsängen har bytt ut mot en bilsäng.
 
 

 
Lillasysters hörna.
 
 
 
 
 
 


 Ida

Åh vad glad jag blir för att du la upp bilder på Theodors rum! Så himla mysigt rum. Nu har jag ännu en fråga! Vart är lillasysters pom poms ifrån? Så himla fina!



URL:


 Ida

Måste även fråga vart Theodors hylla med böcker i på väggen är ifrån? Har letat runt överallt och hittar ingen. Stor kram!

Svar: Jag fick med mig lillasysters pompom hem efter min babyshower så jag vet inte vart just dessa är köpta men de finns att köpa på bland annat Panduro och andra kalas/pysselbutiker men om du vill komma billigt undan rekommenderar jag Wish och Ebay. Hyllorna i Theodors rum kommer från IKEA och var till en början svarta men vi har spraymålat dem . Jag tror dessvärre inte att de finns kvar :( Kram
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?