Ett första möte
Alva-Li 0mån-3mån

Evangelina är min äldsta vän och dessutom en av mina bästa vänner. Vi är uppväxta i samma lägenhetshus, har gått i samma skolor och det skiljer endast fjorton dagar i ålder. Vi har känt varandra i 24 år. I gymnasiet tog vår vänskap ett, dessvärre, längre uppehåll men lyckligtvis fann vi tillbaka till varandra när vi båda fick en varsin Theodor (helt omedvetna om att vi valt samma namn till våra söner) år 2014. För 20 dagar sedan fick jag och Daniel vår första dotter och för 10 dagar sedan fick också Evangelina och Tobias sin första dotter. Med söner födda 2014 och döttrar 2016 blir vi dessutom grannar om två veckor. Våra barn kommer att växa upp tillsammans och dem kommer att få möjligheten till lika starka band som jag och Evangelina har till varandra. Jag älskar er!
 
 För fyra dagar sedan träffades våra töser för första gången. 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?