Är det här allt
Kroatien 160604/160611, Vardagsliv

Halva veckan har redan gått och det tog inte många timmar innan rutinerna var densamma som innan vi for utomlands. När vi kom hem hade jag en "är det här allt" känsla i hela kroppen. Jag älskar att ha hela familjen samlad, äta glass till frukost och frukost till middag, ta en dopp när det blir för varmt, dricka gott och vila när det behövs. Förstår ni vad jag menar? Lite vill ha mer och efter en vecka i Kroatien vill jag flytta utomlands, i alla fall för nu.
 
Idag skall jag hänga med mina fina vänner Lisette och Josephine, hämta ut ett paket, skura golv och laga storkok. Theodor är väldigt trött och lättretlig på eftermiddagarna så att ha färdiga lådor till honom är att föredra. Vad gör ni idag?
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?