Inga måsten
Vardagsliv

God morgon vänner, 
Har ni sovit gott? Theodor har både igår och idag sovit i sitt rum fram till ca klockan 05 för att sedan somna om inne hos oss och Li vaknar inte en minut efter 06. Jag känner mig så utvilad som jag kan vara men trots det kan jag inte låta bli att sakna en ordentlig sovmorgon, en långdragen frukost och en lång dusch. 
 
Idag är lägenheten städad redan innan vi klivit upp, fördelen med barn som somnar tidigt, och det ser ut att bli sol. Inga måsten med andra ord och jag skall ge mig ut på en långpromenad, äta lunch utomhus och busa med min lilla tjej som just nu ligger på sin lekfilt och jollrar.
 
Med en långdragen frukost menar jag frukostar likt denna nedan. Lisette serverade sina föräldrar frukost på sängen när vi var i Kroatien och idag får hon gärna servera mig. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?