Kippa efter luft
Alva-Li 0mån-3mån, Vardagsliv

Daniel fick påminna mig om att det är påsk redan nu i helgen och att han är långledig. Det är inte min starka sida att hålla koll på dagarn och speciellt inte nu när båda barnen är hemma. Måndag hit och onsdag dit. Förhoppningsvis är Theodor frisk i morgon och kan vara med på äggjakten som vi har bokat biljetter till. Jag och Isabell tänkte ta barnen till Kallhälls 4H-gård där de har anordnat med påskskoj för barnen. Jag vet hur roligt han skulle tycka att det var. 
 
Natten har varit okej. Enbart okej då konsekvenserna av att Alva-Li sover så bra som hon gör är två sprängda, läckande bröst. Att vakna upp i en blöt pöl är sådär lagom skönt. Missförstå mig rätt, jag är evigt tacksam över den sömn hon tycker att sin mamma är värd. Dock skall det alltid vara något som stör sömnen, är det inte barn så är det läckande bröst osv.

Något annat som höll mig vaken var Alva-Lis läten och konstiga beteende. Jag kände mig riktigt orolig ett tag och bad Daniel att hålla koll på henne när jag gick på toaletten. Ni vet när det blåser ute och bebisen liksom håller andan och gör ett läte? Så lät hon flera gånger om och blev liksom besvärad. Hon ville inte ta nappen och kom inte till ro. Tänk om hon kippade efter andan? Någon som har erfarat något liknande? 
 
Fördelen med att bo nära både familj och vänner är frukostar likt denna.
 
 
 


 Felicia

Så gott!



URL: http://feliciaholmgren.devote.se


 P i X E L I E – Fotograf Erica Pettersson

Åh, vad gott det där såg ut!

Hoppas ni får en riktigt fin påskhelg!



URL: http://pixelie.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?