Onsdag.
Vardagsliv

Theodor tycks inte ta någon hänsyn till att klockan har ställts fram en timme. Lyckligtvis verkar det enbart ha varit i en kort period den lilla människan ville kliva upp klockan 05. Numera väcker han mig strax innan 07 och att det är ljust ute gör så mycket, jag vaknar inte upp med en känsla av att det är mitt i natten! 
 
Dagen ser ut att bjuda på sol och vi ska hänga med moster Jenny på vår baksidan. Jag avbokade bvctiden vi hade idag för vaccination, viktigast för mig är att Li blir kry och finns det något bättre än frisk luft och vila så säg. Jag skall passa på att spraya om ett armeringsnät utomhus och påbörja ett nytt DIY-projekt. Vad gör ni idag?
 
 


 Madeleines.se - Mamma & Fotograf

Visst är det mysigt!! Och viktigt för barnen att lära också tänker jag, två flugor i en smäll :)



URL: http://madeleines.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?