Medveten
Alva-Li 0mån-3mån, Theodor 1,5år-2år, Vardagsliv

God dag kära ni,
Har ni sovit gott? Det har inte jag. Theodor kom in till oss i vanlig ordning under natten och har sovit oroligt. Jag vaknade av att han försökte klättra över mig och i samma sekund ramlade han ned från sängen. Skärrad tröstade vi honom till sömns, kort därefter vaknade lillasyster. Även hon har sovit oroligt med gasig mage. Bortsett från i natt är jag en lyckans ost som har en spädis vars favoritsysselsättning är att sova. Förra torsdagen sov Alva-Li från klockan 20 till 09 dagen efter utan uppvak. 

Hur som haver är jag väldigt trött idag men på ett strålande humör. Theodor var skämtsam och busade innan vi for till förskolan och han fick mig till ett skrattanfall. Han sprang runt och tjoade samtidigt som han låtsades ramla. Det är fint att se hur han numera är medveten om när han gör någonting roligt och hur han försöker skoja. Älskade barn.

Årets sötaste påskkärringar! 




 Veronica Wallgren

Så underbara bilder!



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se


 JUNITJEJ

vilka söta påskkärringar!



URL: http://www.junitjejen.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?