Spring feeling
Vardagsliv

Jisses vilken härlig dag, solen skiner och humöret likaså. Ni får ursäkta tjatiga inlägg om hur underbart det är med detta vårväder men jag kan inte annat än att glädjas åt att vi går mot varmare tider. Nu håller vi tummar och tår för att det inte vänder. Dock vet jag att risken finns. Idag, liksom igår, har vi spenderat dagens alla timmar utomhus och preppar nu inför en mellokväll. Barnen sover fantastiskt bra i vagnen och Alva-Li har ännu inte vaknat för mat trots att vi gick hemifrån strax efter tio.
 
Gårkvällen var otroligt välbehövd men framförallt rolig! Medan Daniel var hemma med barnen åt jag, Evangelina, Jenny och Marcus en smarrig middag, skrattade i mängder och klappade i takt till finalisternas genrep av Melodifestivalen. Mer om det i ett eget inlägg. Theodor hade varit snäll och Alva-Li som mestadels var vaken tog ersättning utan problem. Bra att veta om jag skulle behöva fara iväg igen medan jag fortfarande ammar.
 
 
 Jag håller mig till alkoholfritt men tycker att en kall öl ser så härlig ut i solen.
 
 


 Veronica Wallgren

Ser verkligen underbart ut :)

Svar: Det är helt fantastiskt vad solen smittar sv sig på humöret :)
Sandra



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?