Thursday.
Vardagsliv

Även idag har vi blivit bortskämda med sol, välbehövt då det skall bli sämre redan i morgon, och timmarna har spenderats till mesta del utomhus, i gynekologstolen och med fina vänner. Besöket hos mvc gick bra och barnmorskan skickade ett recept på en hormonspiral till apoteket. Vi får se om jag sätter in den eller inte. 
 
Likt varje torsdag tar jag och barnen helg och denna ser jag speciellt fram emot. Egentligen inte av någon särskild anledning. Vi har bestämt att ta det lugnt och bara vara. På söndag ska vi till Andys lekland och låta Theodor leka för att sedan välja ut de bilder som fotades där för snart två veckor sedan. 
 
Jag älskar appen Timehop. Där kan du se vad du gjorde i bilder flera år tillbaka och vilka uppdateringar du gjort. För ett år sedan hängde Jag, Evangelina, Theodor och Theodor på skansen.
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?