Det kunde ha varit semester
Vardagsliv

Denna torsdag är en utav de bättre dagarna på riktigt länge. Jag och Daniel kivades igår men valde att lägga det åt sidan, något som inte alls är likt mig då jag är en väldigt långsint person, och idag vaknade jag upp till ett soligt Stockholm och sovmorgon. Det sistnämnda är per definition. I denna familj vaknar barnen (i detta fall Theodor som i sin tur väcker Alva-Li) klockan 06 och jag fick sova till 08. Utvilad gör jag i ordning mig och barnen för en dag i parken tillsammans med vänner medan Daniel tog sig an altanen.

Alvis sov i vagnen från 10 till strax efter 14 och därimellan har vi cyklat, lekt, ätit lunch, gungat, druckit kaffe och dansat. När liten vaknade för mat förflyttade vi oss till Isabells uteplats och där spelades hög musik medan barnen åt glass. Mina kinder är solbrända och altanen oljad. Win win. Kvällen har spenderats på vår baksida tillsammans med ett stort gäng vänner, grillning, hundar, mousserande, barn och familj. Det kunde ha varit semester.

Mellanmål i parken.

Musik, bus och glass.





 Felicia

Vad använder du för kamera ?

Svar: Just dessa bilder är fotade med min iPhone 6s men utöver mobilen använder jag mig av min Nikon D80 med ett 50mm objektiv :)
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?