Ett annorlunda dop
Vardagsliv

God morgon vänner, 
Har ni sovit gott? Det har inte jag och trots flera uppvak under natten av båda barnen infinner sig fredagskänslan i hela kroppen. Idag skall jag och Lisette ta en promenad och dela ut dopinbjudningar till de som bor i Kungsängen. På tal om dop, minns ni att jag tidigare skrev om att Alva-Li kommer att få ett lite annorlunda dop? Alva-Li skall döpas tillsammans med sin syssling Juni. Det kommer att bli ett stort rosa dubbeldop med närmare hundra gäster. Planerna är i full gång och vi har nyligen bestämt oss för två låtar som kommer att sjungas av duktiga Emma. Dopet kommer att ske i den kyrka Theodor döptes i (förhoppningsvis också där jag och Daniel kommer att gifta oss i framtiden) och efter ceremonin kommer gästerna att bli bjudna till fika, mat och dryck. Eftersom att de döps mitt i sommaren hoppas vi på att kunna vara utomhus!
 
Trevlig fredag!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?